Wednesday, September 1, 2010

Kampung Halaman...

After almost 2 weeks tak pulang ke rumah (btw bulan pose aku dibenarkan blk everyweek) hari ini pada jam 3.30p.m...aku akan bergerak pulang untuk berhari raye di rumah...cant wait to go back...padahal raye lambat lagi..tapi gelabah dah nak blk...

Org selalu tny asal la aku sanggup blk KL even it takes 5 hour journey..jawapan nye adelah...keluarge saye best, rakan-rakan saye best, semua la about KL mesti best nye..if tak kuar ngan kawan2, kuar sorg pon best...(nnt aku blk aku add pic dorg kat sini..kerane sini internet seperti siput..)

Today buke pose kat nurul ikan bakar...but before g sane..aku ngan rumate aku mkn putu mayam..sedap kot lame tak pat mkn..ngee...then jap g mahu g sahur ngan rakan2 usm..buat kali terakhir sebelum pose...

Owh ari ni pas zohor tadi..aku rindu arwah atok aku...tak tau kenape..rindu sgt2...(sehingga membuat kan aku syabong) Mungkin blk KL ni aku kene g ziarah kubur atok...bersihkan kubur beliau...bace kan yasin untuk beliau...hope die bahagia kat sana...amin...

Ok back to my story blk Kampung Halaman...blk ni..Jumaat, Sabtu and Ahad..jadual berbuke aku ngan kawan2 full dah...ari jumaat buke pose ngan mili, ari sabtu buke ngan dak kolej, ari ahad lak buke pose ngan dak teknik...rabak duit aku ni..ngee...dan aktiviti di mlm raye juge dah ade..alin rakan ku yang masuk air keje malam itu...jadi mungkin aku ngan ara akan berada disana..sehingga die pulang...btw..its our ritual di malam raya...lepak mamak selepas menolong ape yang patot kat umah...tahun2 lepas lepak kat mamak area rumah je..tahun ni kat area tmpt keje alin..ritual ttp ritual..best tol...

sekian....aku nak rehat kan mata sebelum sahur japg...

p/s: sgt in love ngan lagu2 sugar ray...membuat kan aku igt zaman2 cintan time sekolah!ahahahaha!!bluerk!

_n.u.r.t_

No comments:

Post a Comment