Sunday, July 25, 2010

KaweN....

today, (25/7/10)...kawan aku sekolah teknik aku name die Dila kawen...the first classmate aku mase form 5 yang dah kawen...tahniah ye dila...best je tgk beliau..dah kawen dah beliau..penah la time aku ngan dak2 kelas aku melepak..kitorg penah discuss yang budak2 kelas kitorg ni tak laku..koz takde sape yang dah kawen koz bdk2 kelas lain sume dah berduyun2 kawen...ngee...

okeh, mase wedding tadi jumpe la bdk2 kelas yang masuk air...best tol time ni la nak nmpk muke kan...haish..best saje..pas kenduri kawen, alin kawan aku anta aku pulang..then amik keta teros chow jumpe bdk2 kelas aku kat NZ...sambung lagi melepak...

syok blk diz time, jumaat g dinner ngan ara n k.lin makan cukup hentak nye...sabtu kuar ngan adik aku and family then mlm g dubbing smp sore terkehel..today lak jumpe kawan2 sekolah yang tak abis2 dengan cerite2 tak leh bla nye...ngeee...aktiviti blk minggu ni, sgt lah penuh...dan assignment aku belom lagi siap!dem ah!!!

p/s: time kenduri tadi kawan aku (nil) pecah kan lampu kat pelamin...beliau mmg tak boleh
bawak g majlis..haish~~

~n.u.r.t~

No comments:

Post a Comment