Tuesday, December 14, 2010

OMG~


erk...lame kot aku tak update blog ni. igt time cuti ni rajin la aku nak update mende alah ni kan..tapi haram..btw aku nak update la bahawasanya aku ade lagi satu sem nak kene abiskan..pejam celik, pejam celik dah almost 3 years aku blaja kat penang...fuh! lame gak...most of my friend dah abis blaja..koz mereka buat 2 setengah tahun...gonna missed them la nnt..aiyoo..
skang ni masih lagi cuti sem..takde buat ape pon..just tolong makcik aku buat skrip and do some polishing for extra money...ssh tak de duit sendiri..nak merayap pon segan..koz nak kene mintak duit kat mama ngan ayah aku..ngee...so sepanjang cuti ni gak aku bnyk g bercuti and jalan..akan aku list disini..

1. Johor Bharu ( my friends wedding- ajenabi)

2. Hulu Langat ( becuti ngan family2 angkat aku..)


3. Langkawi ( another family trip...)

4. Medan, Indonesia (family trip- btw belom pegi pon this week baru nak g)



so far ni je tempat yang aku g...and ade la tempat lain lagi kan..tapi tempat2 biase lepak sama kawan...cuti aku terisi dgn BB aku...ber"BBM" sama rakan2..tak leh lepak depan..virtual lepak pon tak pe la...as long as we connected...ngeee...nnt aku blk from medan aku update lagi!

~n.u.r.t~



No comments:

Post a Comment